IT-supporter til serviceminded og ambitiøst support team (Freelance / København)

Du skal indgå i et service desk team, som varetager 1. og 2. level support, on-site hos kunden.

Dine kompetencer:

  • Du har et bredt kendskab til fejlfinding og support i et Windows-miljø
  • Flere års erfaring som IT-supporter fra lignende support-stilling
  • Du er flydende i dansk og engelsk, skriftligt såvel som mundtligt. Kendskab til tjekkisk, polsk eller ungarsk er en fordel i den stilling, men ikke et krav.

Dine opgaver:

  • Slutbrugersupport østeuropæiske lande via telefon og remote desktop
  • Face-to-face support af slutbrugere, herunder brug af IT-udstyr samt IT-installationer som f.eks. AD og VPN
  • Oprettelse/ændring/nedlægning af brugere i en bred vifte af systemer, primært Microsoft-produkter
  • Distribution af software til arbejdsstationer
  • Vedligehold af og problemløsning i forbindelse med brug af AV-udstyr
  • Installation og vedligeholdelse af kundens arbejdsstationer
  • Fremstilling og opdatering af user guides, FAQ’s og solution guides
  • Eskalering af problemer til kundens 2nd line support samt til tredjepartsleverandør

Praktisk

  • Opgaven er fuld tid, og arbejdstiden vil hovedsageligt ligge på hverdage mellem kl. 7 og 17.
  • Minimum 3 måneder
  • Start ASAP

Kontakt

Kontakt Henrik Schmidt på tlf. 30 17 99 92 eller tlf. hsc@twins.dk.

Print Friendly, PDF & Email
  •  Henrik Schmidt, Twins

    Kontakt:

    Henrik Schmidt

    Konsulentchef, konsulentsalg

    Mail: hsc@twins.dk
    Mobil: 30 17 99 92