Business Central Forretnings-konsulent (ADDvision / Herlev)

Twins søger en erfaren Business Central Forretningskonsulent til ADDvision.

  • Har du solid viden om Microsoft Dynamics 365 Business Central?
  • Formår du at lytte til kundens behov og møde dem i øjenhøjde?
  • Har du samtidig god forretningsindsigt og stærke tekniske kompetence?

– så er det formentlig dig, vi leder efter.

ADDvision er en veletableret Microsoft-partner og sparringspartner for en stærk portefølje af mindre og mellemstore virksomheder.

I rollen som Business Central Forretningskonsulent bliver du en del af ERP-teamet og vil både på egen hånd og i samarbejde med dine kolleger være med til at rådgive og implementere Business Central-løsninger til virksomheder i Danmark og udlandet.

Dine kommende kolleger er en gruppe af erfarne og dygtige IT-konsulenter, der arbejder med moderne IT-løsninger. Virksomhedens kompetencer spænder over store ERP-systemer, online lagerstyringsløsninger, hosting og IT-drift.

Om dig

  • Du har min. 3-5 års erfaring som forretningskonsulent med Business Central og solid erfaring i applikationen
  • Du har god forretningsindsigt og stærke tekniske kompetencer inden for Business Central
  • Det er et plus, hvis du har erfaring med lager- og produktionsmodulerne i programmerne og en fordel, hvis du har erfaring med WMS-programmer som f.eks. Tasklet Factory eller tilsvarende
  • Du formår at sætte dig ind i kundens udfordringer og fungerer godt som systemkonsulent
  • Du implementerer løsningerne og sørger for at fastholde den gode langvarige relation med kunden
  • Du har gode sociale kompetencer, stærke kommunikationsevner og formår at sætte dig ind i kundernes behov
  • Du motiveres af at blive fagligt udfordret og er samtidig nysgerrig
  • Det er helt naturligt for dig at se muligheder, være proaktiv og få tingene løst
  • Du fungerer bedst i et miljø med korte beslutningsveje, hvor du selv er med til at præge dit job

ADDvision tilbyder

Som konsulent hos ADDvision bliver du en del af et travlt og kreativt miljø med gode karriere- og udviklingsmuligheder. Samtidig kommer du til at arbejde med både velafprøvede og nye teknologier – og med nogle af de skarpeste profiler i branchen.

Hos Addvision bruger medarbejderne flittigt hinanden til sparring – både før og efter de drager ud til kunderne. De arbejder kontinuerligt på at være en attraktiv arbejdsplads, hvor alle føler sig godt tilpas. Lønnen er naturligvis konkurrencedygtig. Derudover tilbydes pensionsordning, sundhedsforsikring og ikke mindst en fantastik frokostordning, som fremtrylles og serveres af virksomhedens egen kok på adressen i Herlev.

ADDvision arbejder kontinuerligt på, at alle trives og fungerer godt socialt. I den forbindelse arrangerer virksomhedens medarbejderklub forskellige aktiviteter og arrangementer. Derudover tager de af og til en fordybelsesdag, hvor erfaringer deles. Endvidere afholdes der løbende kurser og workshops om personlig og faglig udvikling – så forretning og arbejdsmiljø hele tiden optimeres.

Lad os høre fra dig

Er du klar til at tage det næste skridt i karrieren og kan se dig selv i rollen som Business Central Forretningskonsulent hos ADDvision, så tøv ikke med at kontakte rekrutteringskonsulent, Christina Juul Hansen hos Twins Recruitment på tlf. 4055 7030 eller sende en ansøgning til cjh@twins.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Om ADDvision

ADDvision er en af den slags virksomheder, der udgør rygraden i det danske samfund. Vi har eksisteret i over 20 år, er vokset og har udviklet os løbende. Vi er skabt langt før de sociale mediers hype, og vi har altid lagt vægt på og lagt arbejde i at blive opfattet som reelle. Som nogen, der gør dét, de siger, de vil gøre. Som eksperter på vores felt. Vores solide og troværdige ry har bredt sig som ringe i vandet, og utroligt mange af vores kunder er kommet til os på anbefaling af andre kunder. Det er vi meget stolte af.

Information