- CVR: 26 90 36 88
- Nymøllevej 50
- DK-2800 Lyngby
- Tlf. 70 20 69 30
- info@twins.dk
Lokationer i Vest
Fredericia og Århus
Stillingen er besat.
Du kan se vores andre ledige stillinger her
Orifarm er uden tvivl en af Danmarks bedste arbejdspladser både med hensyn til det kulturelle og for din faglighed, hvis du er passioneret og visionær omkring dit “håndværk”. Orifarm ved, at IT er vejen frem for at blive de største og bedste til det, de laver – og de har hele forretningen bag sig til at lade dette ske.
Orifarm, der er den største udbyder af lægemidler i Danmark, søger nu en yderst kompetent Product Owner med stor erfaring indenfor ServiceNow ITSM-Platformen, som skal sikre løbende forbedringer og udvikling af platformen ved at facilitere interessentstyring, procesintegration i samarbejde med Orifarms eksterne ServiceNow konsulent og partnervirksomhed, der matcher behovene for IT og forretningens ønsker med det primære mål at optimere IT serviceleverancerne.
Din rolle bliver sammen med Orifarm’s anden arkitekt at være trusted advisor på teknologien, supportere forretningsbehov med relevante og værdiskabende IT-løsninger og heriblandt at være de strategiske rådgivere på at understøtte forretningens strategiske mål, dette med stor fokus på at skabe resultater for forretning.
Dette vil omfatte support af udvalgte forretningsinteressenter med optimering af Incident-, Problem- og Change-processer inden for de relevante moduler, samt yderligere udrulning af andre servicemoduler.
Med hensyn til udvikling skal Orifarms nye kollega udnytte ”Best Practice”, praktisere innovativ tænkning og anvende ekspertise i udførelse til:
Nedenfor er nogle af de opgaver, der skal faciliteres gennem eksterne konsulenter
ServiceNow-rollen vil omfatte partnerskab med forretningsbrugere for at skabe og ændre procesarbejdsgange, rapportering og Dashboards ud over udvikling af viden, teknisk dokumentation og procesdokumentation. At holde sig ajour med nye funktioner og funktionalitet og at spille en nøglerolle i at drive løbende forbedringer anses for at være obligatorisk.
Da Orifarm blev grundlagt af Birgitte og Hans Bøgh-Sørensen i 1994, var det på baggrund af en stærk entreprenørånd og store ambitioner. Og det har præget virksomheden lige siden. Orifarm er hele tiden på udkig efter nye muligheder og forretningsområder at investere i. Deres formål er at skabe konkurrence på markedet, levere besparelser for samfundet og sikre kvalitet og værdi til forbrugerne. De sætter en ære i at være gode kolleger, og sammen udvikler de sig til hele tiden at præstere bedre og tænke innovativt.
Orifarm operer inden for tre forretningsområder: Parallelimport, Generika og New Bizz. De er klart den største parallelimportør af lægemidler i Europa og den største leverandør af lægemidler i Danmark. De står stærkt på det generiske marked i Norden som den største producent af håndkøbsmedicin i Danmark. I deres produktportefølje har de velkendte brands som Pamol, Kodimagnyl og Apovit, og de har et mål om at udvide deres forretning endnu mere ved at udforske nye muligheder inden for lægemidler.
I Orifarm lægger de stor vægt på din professionelle såvel som personlige udvikling og på at give dig muligheden for at bringe alle dine kompetencer i spil.
Orifarm tilbyder løn efter kvalifikation og en attraktiv sundheds- og kantineordning. Derudover afholder de løbende sociale arrangementer både i og udenfor arbejdstid.
Twins Consulting står for rekrutteringen, så send gerne dit CV og giv os et kald hellere i dag end i morgen.
Vær opmærksom på, at samtaler vil blive afholdt løbende, da stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sourcing Specialist Thomas Bruun på +45 22 20 28 29.
Send gerne dit CV til Thomas Bruun på tb@twins.dk.
Ansøgningsfrist:
Geografi - Odense
Lokationer i Vest
Fredericia og Århus
© 2025 Twins.dk