- CVR: 26 90 36 88
- Nymøllevej 50
- DK-2800 Lyngby
- Tlf. 70 20 69 30
- info@twins.dk
Lokationer i Vest
Fredericia og Århus
Stillingen er besat.
Du kan se vores andre ledige stillinger her
Brænder du for at arbejde med Quality Management Systems og vil du administrere og udvikle den mest optimale og fremtidssikrede løsning for Orifarm?
Twins Recruitment søger for Orifarm en QMS administrator helst med indgående kendskab til Veeva Platformen. Du skal medvirke til at udbrede kendskabet af Veeva QMS i hele Orifarm.
Du har gerne QMS-erfaring fra enten Medicinalbranchen eller fra en eller flere større internationale salgs- og logistik organisationer.
Orifarm Group, en af Nordens førende lægemiddelvirksomheder, har valgt at bruge flere af Veeva’s systemer, heriblandt deres QMS-løsning.
Hos Orifarm bliver du en del af et professionelt og internationalt miljø. Du får det fulde administratoransvar for Veeva QMS med over 500 brugere.
Du skal derfor være særdeles pragmatisk, struktureret og have fokus på detaljen, samtidig med at have et holistisk mindset til at tænke hele forretningen ind i billedet.
Orifarms nye QMS-administrator skal indgå i IT-afdelingens eksisterende Veeva team og definere og styre rollefordelingen (Access Control Process), samt stå for 2. level supporten til brugerne.
Herudover skal du med ildhu tage ansvaret for IT-andelen inden for projekter, hvori QMS indgår. Det er ligeledes vigtigt, at du kan udfordre forretningen inden for området.
Du har gode kommunikationsevner, entreprenørånd og har opnået et højt videns- og teknisk niveau indenfor QMS generelt.
Du trives i dialogen med interne kolleger samt eksterne konsulenter og er med at hjælpe med at optimere processer og træning i de muligheder, som systemet tilvejebringer.
Det er vigtigt, at du som Veeva administrator har:
Orifarm er beliggende i Odense og Søborg.
Du vil blive en del af dedikerede kollegaer i et åbent kontormiljø med en uformel atmosfære. Orifarm lægger stor vægt på din professionelle tilgang og ser frem til at give dig muligheden for at bringe alle dine kompetencer i spil.
Du tilbydes en attraktiv løn-, og sundhedsordning. Derudover afholdes løbende sociale arrangementer både i og uden for arbejdstid.
Et godt miljø med Work Life Balance og en høj grad frihed under ansvar.
Orifarm har en attraktiv personalekantine, som tilbyder en række sunde menuer hver dag. Der tilbydes ligeledes mulighed for at reservere tid til fysioterapi.
Orifarm er den største parallelimportør af lægemidler i Europa og den største udbyder af lægemidler i Danmark. Orifarm blev grundlagt i 1994 af Hans og Birgitte Bøgh-Sørensen, og gennem deres to overordnede forretningsområder, parallelimporterede lægemidler og generika, skaber de konkurrence og store besparelser for samfundet og forbrugerne.
Entreprenørånden er stadig en stor del af virksomheden, da de hele tiden søger efter nye muligheder og forretningsområder at investere i. Deres mission er at skabe mærkbare besparelser for samfundet via parallelimporterede og generiske lægemidler og at give forbrugerne mere sundhed for pengene. De bestræber sig på at indfri dette mål, og insisterer samtidigt på at være gode kolleger, udvikle sig sammen, hjælpes ad og lære nyt.
Arbejdssted: Du vil primært arbejde på Orifarms lokation i Odense/ Søborg, men der vil også være mulighed for at arbejde hjemmefra 2-3 dage ugentligt.
Stillingstype: Stillingen er fuldtid.
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
ER DU INTERESSERET?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Director Tanja Kaysen hos Twins Recruitment på tlf. +45 30 86 34 00 eller Sourching Specialist Thomas Bruun på tlf. +45 22 20 28 29.
Send din ansøgning og CV mrk.: ”QMS- Orifarm” til tb@twins.dk.
Ansøgningerne behandles løbende og vi indkalder til samtaler, så snart vi har den rette kandidat.
Ansættelsesstart snarest muligt.
Geografi - Søborg eller Odense
AKTUELLE OPGAVER
Lokationer i Vest
Fredericia og Århus
© 2024 Twins.dk